Monday, December 29, 2014

Zo dat waren weer 4 mooie dagen in Londen. Nu wachten op het vliegveld omdat het vliegtuig een beetje vertraagd is door een Boeing met een kapot landingsgestel. #london #darts #powerrangers #rtl7 #allypally #gatwick by ncmalipaard



via http://instagram.com/p/xMugS4AX5J/

No comments:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks